FruFru.pl
Koszyk
Koszyk: 0 szt. Suma: 0,00 zł
  Katalog » Pomoc Systemu Punktów
Kategorie
Reklama
Warszawski Klub HGP Marki
Reklama
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do
Producenci
Informacje
Kontakt
Tel
sklep internetowy w godz. 9-19 tel: 504 603 700
Tel
sklep stacjonarny w godz. 12-19 tel:22 771 34 07, 501 862 140
Godziny działania sklepu
12-18
Kategorie wiadomości
Aktualności
Poleć nasz sklep
Podoba Ci się nasza oferta ? Poinformuj swoich znajomych o naszym sklepie jednym kliknięciem i skorzystaj z naszej promocji
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest

 online.
Pomoc Systemu Punktów
Czy warto się zarejestrować w FruFru.pl ?

Warto !! Posiadając konto w naszym sklepie, przy składaniu każdego zamówienia będziesz otrzymywać PUNKTY. Każdy punkt posiada określoną wartość kwotową. Dzięki temu dokonując zakupów w naszym sklepie będziesz mógł(a) płacić punktami za produkty. Ilość otrzymanych punktów po zalogowaniu możesz łatwo sprawdzić w ustawieniach swojego konta.

Szczegółowe informacje na temat Systemu Punktów sklepu FruFru.pl znajdziesz poniżej:

Proszę wybrać jeden z poniższych tematów:
  1. Co to jest System Punktów ?
    W trosce o zadowolenie naszych klientów stworzyliśmy System Punktowy. Zakup produktów w naszym sklepie premiowany jest punktami. Ilość zdobytych punktów zależy od wartości zakupionych produktów. Wszystkie punkty zdobyte w sklepie FruFru.pl posiadają wartość pieniężną i mogą zostać użyte do zapłaty za asortyment dostępny w Sklepie.

    System Punktów po raz ostatni był aktualizowany: 07 styczeń 2012. Wszystkie transakcje wykonane przed aktualizacją systemu pozostają bez zmian.
  2. Jak działa System Punktów ?
    Punkty za zrealizowane zakupy naliczane są każdemu klientowi po sfinalizowaniu zakupów. Zdobyte we wcześniejszych zamówieniach punkty można dowolnie przeznaczać na inne produkty z oferty FruFru.pl. Aby sprawdzić status i ilość punktów należy się zalogować na swoje konto w sklepie. Aktualny stan punktów oraz historia transakcji dostępna jest w zakładce Moje punkty. Podczas składania w przyszłości kolejnych zamówień, jeśli Klient posiada zatwierdzone punkty pojawia się możliwość zapłaty za towar przy ich użyciu.
  3. Punkty i ich wartość
    Aktualnie, za każde 1,00 zł wydane w FruFru.pl zostanie naliczony 1 pkt
    Dla przykładu:

              Wartość Zakupu:  100,00 zł
              Wartość przyznanych punktów:  10,00 zł

    Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ilości przyznawanych punktów oraz ich przelicznika bez uprzedniego powiadomienia. Przelicznik widoczny tutaj zawsze aktualny.

    Ostatnia aktualizacja: 07 grudzień 2010

  4. Wydawanie Punktów za zakupy
    Jeżeli posiadasz zatwierdzone punkty, możesz je użyć do dokonania zakupów w naszym sklepie FruFru.pl. Podczas procesu składania zamówienia, na tej samej stronie, na której wybieramy formę płatności pojawi się okienko z możliwoscią wybrania zapłaty punktami. Jeżeli ilość punktów będzie wystarczająca aby pokryć całą wartość zamówienia nie ma potrzeby wybierania dodatkowej formy płatności. Jeżeli jednak punkty nie pokryją całej kwoty zamówienia trzeba będzie wybrać dodatkową formę płatności. Po zaznaczeniu opcji zapłaty punktami przy potwierdzeniu zamówienia pokaże się kwota zamówienia pomniejszona o wartość punktów, a punkty zostaną odjęte od stanu punktowego konta.
  5. Wymagane minimum Punktów
    W tym momencie nie jest ustalony żaden limit posiadania punktów aby można było płacić za zakupione produkty.

    Ostatnia aktualizacja: 21 maj 2013

  6. Minimalna wartość zakupu
    W tej chwili nie jest ustalona minimalna wartość zamówienia aby móc wykorzystać zebrane punkty.

    Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.

    Ostatnia aktualizacja: 29 grudzień 2008

  7. Maksymalna ilość punktów do wydania na jedno zamówienie
    Przy jednorazowym zamówieniu można wykorzystać maksymalnie 1,000 pkt ( 100,00 zł).

    Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.

    Ostatnia aktualizacja: 29 grudzień 2008

  8. Czy dostanę punkty za koszty wysyłki ?
    Nie. Podczas naliczania punktów za zamówienie nie są uwzględniane koszty wysyłki.

    Ostatnia aktualizacja: 29 grudzień 2008

  9. Czy dostanę punkty za kwotę podatku ?
    Tak. Podczas naliczania ilości punktów uwzględniana jest pełna kwota którą płaci klient za produkty w zamówieniu, a więc z uwzględnieniem podatku.

    Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.

    Ostatnia aktualizacja: 13 lipiec 2009

  10. Czy dostanę punkty za przecenione produkty ?
    Nie. W procesie naliczania punktów nie są brane pod uwagę produkty których cena jest ceną promocyjną.

    Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.

    Ostatnia aktualizacja: 07 grudzień 2010

  11. Czy dostanę punkty za zamówienia opłacone punktami ?
    Nie. W procesie naliczania punktów nie są brane pod uwagę zamówienia za które zapłacono punktami z dotychczasowej puli punktów.

    Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.

    Ostatnia aktualizacja: 15 luty 2012

  12. Zarabianie punktów za polecanie sklepu znajomym
    Polecaj zakupy w naszym sklepie swoim znajomym. W zamian otrzymasz punkty do wykorzystania w sklepie. Kiedy Twój znajomy składa zamówienie, na stronie formularza płatności pojawi się miejsce na wpisanie Twojego kodu polecającego, którym jest Twój adres e-mail zarejestrowany w naszym sklepie. Kiedy otrzymamy zamówienie od Twojego znajomego z wypełnionym Twoim kodem polecającym (e-mailem) i kiedy zamówienie zostanie pozytywnie zrealizowane Ty otrzymasz 20 pkt.

    Ostatnia aktualizacja: 07 grudzień 2010

  13. Zarabianie punktów za pisanie recenzji
    Opinie klientów na temat naszego asortymentu pomagają nam ulepszać ofertę. Dodatkowo są ułatwieniem dla innych klientów dokunujących zakupów w naszym sklepie. Dlatego jako wyraz naszej wdzięczności za wszelkie recenzje wynagradzamy klientów poprzez powiększanie stanu punktów na ich kontach o równowartość 0,20 zł .

    Recenzja musi spełniać wszystkie poniższe warunki:
    1. musi być oryginalna,
    2. musi być zwięzła i skupiać się na produkcie,
    3. nie może duplikować zawartości już opublikowanej,
    4. być obiektywna,
    5. nie może zawierać tekstów reklamowych, handlowych lub linków,
    6. nie może być wulgarna, obraźliwa lub łamać w jakikolwiek sposób obowiązującego prawa.

    FruFru.pl zastrzega sobie prawo do usunięcia lub nieopublikowania recenzji jeżeli uznamy że jest ona niezgodna z powyższymi warunkami. Zastrzegamy sobie również prawo do poprawiania błędów ortograficznych i gramatycznych. FruFru.pl nie jest odpowiedzialny za treści i oceny recenzji klientów.

    Ostatnia aktualizacja: 07 grudzień 2010

  14. Zastrzeżenia co do produktów
    Aktualnie brak jest ograniczeń co do produktów nabywanych przy użyciu punktów.

    Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.

    Ostatnia aktualizacja: 29 grudzień 2008

  15. Ograniczenia cenowe produktów
    W tym momencie nie ma ograniczeń do zakupu za punkty produktów promowanych i przecenionych w naszym sklepie.

    Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.

    Ostatnia aktualizacja: 29 grudzień 2008

  16. Warunki użytkowania
    1. Punkty naliczane są tylko klientom zarejestrowanym w FruFru.pl.
    2. Zdobyte punkty wykorzystać można tylko w FruFru.pl.
    3. Uzyskane punkty nie podlegają wymianie na gotówkę.
    4. Uzyskanych punktów nie można przekazać innym klientom sklepu.
    5. Uzyskane punkty można wykorzystać jedynie zamieniając je na produkty zakupione w FruFru.pl.
    6. Punkty nie będą refundowane w przypadku wycofania lub niezrealizowania zamówienia.
    7. W przypadku wycofania lub braku realizacji zamówienia punkty uzyskane za to zamówienie będą likwidowane z konta klienta.
    8. Kiedy dokonujesz zakupu z użyciem punktów, konieczny jest wybór innej moetody płatności jeśli wartość punktów nie pokrywa kosztów całego zamówienia.
    Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.
  17. Kiedy wystąpi problem ?
    W razie jakichkolwiek pytań, problemów lub wątpliwości związanych z Systemem Punktów prosimy o kontakt z naszym sklepem.
Powrót Dalej
Koszyk
... jest pusty
Cennik
Logowanie
Reklama
Sprzedaż gołębi pocztowych
Reklama
Darmowa wysyłka
Zamówienia na kwotę powyżej 1.000,00 zł i maksymalnej wadze paczki nie przekraczającej 10 kg
Bestsellery
Recenzje
Promocje
Nowości
Zobacz wszystkie
Ankieta
Jak trafiłeś do naszego sklepu:
jestem stałym Klientem
polecił mi znajomy
przeczytałem o was na jakiejś stronie internetowej
przez przypadek szukając konkretnego preparatu
inne, wyżej nie wymienione
22 wrzesień 2017
3222168 wywołań od 12 luty 2010
Copyright © 2012 oscGold