wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Dostawa-Płatności
Producenci
Ankieta

Jak trafiłeś do naszego sklepu

  • jestem stałym Klientem
  • polecił mi znajomy
  • przeczytałem o was na jakiejś stronie internetowej
  • przez przypadek szukając konkretnego preparatu
  • inne, wyżej nie wymienione

Reklama
  • Sprzedaż gołębi pocztowych
Kontakt
  • FruFru.pl Sklep zoologiczny
    NIP: 799-175-70-43
  • E-mail:sklep@frufru.pl
  • Telefonsklep internetowy w godz. 9-19
    sklep stacjonarny w godz. 12-19 tel:22 771 34 07, 501 862 140
    504 603 700
  • Godziny działania sklepu12-18
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS
Statystyka
  • Aktualnie klientów na stronie: 1
  • Sklep odwiedziło: 4547 klientów
  • Sklep działa od: 05-03-2020

Dostawa-Płatności



Składanie zamówień

  • Zamówienia można składać poprzez formularz zamówieniowy na stronie, jak również e-mailem na adres: sklep@frufru.pl lub telefonicznie pod nr. (22) 771 34 07 lub 0 504 603 700
  • Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty, niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego.
  • Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia. WAŻNE: Proszę o dokładne sprawdzenie poprawności podanych danych- e-mail, telefon, adres. W przypadku podania błędnego adresu koszty przesyłki w obydwie strony ponosi Zamawiający.
  • Zamówienia bez podania pełnych danych: nazwisko i imię, adres, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail – nie będą realizowane.
  • Ceny towarów podane w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  • Sklep nie jest płatnikiem Vat. Na życzenie klienta wystawiamy Rachunek.
  • Paczki wysyłamy jedynie na terenie Polski.
  • Istnieje możliwość rezygnacji z zamówienia w przeciągu 6 godzin – jedynie w formie telefonicznej pod nr. 0 504 603 700. Jeśli rezygnacja nastąpi po wysłaniu paczki koszt transportu w obydwie strony ponosi Zamawiający.
  • Decydując się na złożenie zamówienia w naszym sklepie, akceptują Państwo podane warunki.

 

Wysyłka zamówień

  • Czas realizacji zamówień czyli czas skompletowania produktów wynosi od 3 do 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia (czas realizacji – czyli w przeciągu 3-5 dni wysyłamy paczki – NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA OPÓŹNIENIA POCZTY POLSKIEJ). W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w podanym czasie klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany – e-mailem lub telefonicznie.
  • Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej pod wskazany adres podany w formularzu zamówienia.
  • W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem w naszym magazynie i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 2 dni roboczych licząc od daty zawarcia umowy i zwróci wpłacone pieniądze. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
    1. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem w magazynie lub z innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w czasie przewidzianym w tym, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma następujące możliwości:
      1. częściowa realizacja - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów, Sklep zostaje zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia na towary niedostępne,
      2. anulowanie całości zamówienia - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zwolnienie Sklepu z obowiązku realizacji zamówienia.

Sposoby płatności

FruFru.pl udostępnia swoim klientom następujące możliwości zapłaty za zamówione towary:

  1. Płatność przelewem bankowym bezpośrednio na nasze konto.
    Wybór tego rodzaju płatności oznacza, że wpłacasz pieniądze na nasze konto, a przesyłka realizowana jest dopiero w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
  2. Płatność przy odbiorze.
    Ten sposób płatności oznacza, że za zamówione towary zapłacisz w momencie ich odbioru na poczcie lub u listonosza.
  3.  Odbiór osobisty w sklepie.                                                                                                                                           Płatność za towary zamówione internetowo lub telefoniczne realizowana jest w siedzibie sklepu.

Ceny przesyłek

  • Wprowadziliśmy system przesyłek uzależniony od ich wagi. Ułatwi to zamówienia małych i lekkich przedmiotów.
Wysyłka

1. Poczta Polska - przedmioty o standardowych wymiarach, paczka do 25 kg.

Koszty wysyłki pokrywa kupujący.
Przy składaniu zamówienia Klient ma podane różne możliwości przesyłek - obok rodzaju widnieje kwota uzależniona od wagi paczki.


Przejdź do strony głównej